Kære Jeanette.
Hvis der er blod i urinen, kommer det fra en blærebetændelse eller en betændelse højere oppe i urinvejene. Det har derfor ingen indflydelse på fosterets udvikling.
Din urin bliver undersøgt hos jordemoderen. Hvis der atter er bold i den, vil man nok sende den til mikroskopi og dyrkning for at finde grunden.
Hvis din livmoder vokser, som den skal, er der ingen grund til at scanne yderligere.
Anne-Jette Raben
Anne-Jette har mere end 25 års erfaring som jordemoder. Hun har været ansat på Rigshospitalet, Hillerød, Roskilde, Herlev og Glostrup. Hun er uddannet i at foretage akupunktur og kraniosakralterapi.