Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

la mob

01-06-2010 kl. 07:29

Set af 1228

Det samme her

Det er vildt frustrerende. Noah vil også gerne tisse på toilettet, men han kommer ikke selv og siger det. Vi sætter ham på toilettet ½ time efter hvert måltid. Men det er mere held end forstand når han laver puha (som det hedder herhjemme) eller tisser. Selv om han faktisk skal lave stort, så holder han sig ofte på toilettet og det kommer først når han får bleen på igen. Han bliver 4 på lørdag så det er lidt det samme. Skal dog siges han ikke er helt alderssvarende men bagefter på¨mange områder. Men han kommer og siger Puha til os når han har skidt i bleen. Og hvor ville det bare være meget nemmere hvis han gjorde det på toilettet. Også når man tænker på at vi får en lillebror inden for de næste dage.
Tanja (Noah 050606) lillebror 40+5

Dette er et svar til

af (00 kl. 0:0)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook