Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Hannahsmor07

04-06-2010 kl. 15:51

Set af 992

Nordica!

Ja jeg må gå lidt "imod" de andre anbefalinger og sige, at JEG har været tilfreds med CFC (tidligere Nordica).

Jeg har en datter fra Trianglen - blev lavet ved 1. ICSI i 2006. Ingen problemer - alt kørte - jeg blev gravid.

Da vi i 2009 var klar igen startede vi naturligvis hos Trianglen. Men efter 3 fuldstændigt identiske forsøg blev jeg ikke gravid - og de havde ingen - absolut INGEN - forslag til at forsøge noget andet... Det skuffede mig bare - det må jeg sige...

Derfor skiftede vi til CFC i foråret. Svend havde et par forslag til en anden kurs - og vi trængte bare til, at der skulle ske noget nyt..!

Efter 1. forsøg dér - igen uden resultat - blev jeg sendt til kikkertundersøgelse af livmoderen. Og tænk jer om ikke der lå en polyp og spærrede for at jeg kunne blive gravid!!! Det var så lige 4 forsøg ud i vasken - og en masse penge/hormoner/bekymringer var spildt...

Jeg fik så et 2. forsøg hos CFC, som desværre resulterede i eet halvdårligt æg (kun 5-cellet på 3. dagen) og jeg blev ikke gravid.

Nu har CFC selvfølgelig ikke gjort mig gravid igen - men de har da kigget på vores "sag" med nye øjne og foreslået ting, Trianglen slet ikke var ude i - og det må jeg sige - det trængte jeg til.....

Der er vist gode og dårlige oplevelser hos alle - så intet er jo sort eller hvidt :-)

Dette er et svar til Jeg er ny her, og har brug for et råd

af mimsemus (03-06-2010 kl. 15:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook