Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

ckk

10-06-2010 kl. 09:50

Set af 1174

Nemme tvillinger på 4 måneder

Hej Alle

Det er min mand der har foreslået mig at skrive dette indlæg, for at berolige kommende tvillingemødre.

Vi snakkede om i går aftes at hvis jeg havde vist at det ville være så "nemt" at have tvillinger så var jeg ikke gået sådan i chok da vi opdagede det ved nakkefoldsscanningen.

Jeg havde en nem graviditet, var selvfølgelig træt og tung, men ellers ingen komplikationer. Tog kun 19 kg på så det var jo ikke så slemt. Fødslen blev sat i gang 13 dage før termin, og fødslen var rigtig nem og hurtig (4 timer fra det blev sat i gang ved at vandet blev taget og til nr 1 var født). De vejede begge to over 3 kg, så ingen problemer, fik lov til at ligge og nyde dem efter fødselen. Efter tre dage på patienthotel tog vi hjem. Amningen har fungeret perfekt fra første dag. De er nu 4½ måned og spiser stadig udelukkende ved mig. De er bare så nemme og glade børn så det er en fornøjelse. Kan slet ikke forestille mig at der "kun" skulle ligge en baby i sengen eller barnevognen. Har to piger i forvejen, en der bliver 5 om to uger og en på 2½ år, så der er nok at se til, og selvfølgelig er vi presset nogle gange, men det hele er MEGET nemmere end jeg havde frygtet.

Nå det var bare lige en lille solskinshistorie fra min side, som forhåbentlig kan berolige nogle kommende tvillingemødre, der er i total panik over at skulle have tvillinger ligesom jeg selv var.

Knus ckk med Ida og Gustav 280110

Svar til dette indlæg

Nyd det...... olibias 14-06-10
kl. 19:24

TAK MMDD 13-06-10
kl. 19:53

godt for dig Micca 10-06-10
kl. 21:38

Tusind tak! Abigail 10-06-10
kl. 11:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook