Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anonu

10-06-2010 kl. 11:15

Set af 1152

Jeg tror det ender med at blive

netop fordi jeg bliver helt syg ved tanken om abort uden helt særlige forhold taler for det.

En af mine helt store bekymringer går på min teenager - der bor hos sin far. Her vil nyheden blive modtaget skidt, skidt - det er jeg ikke i tvivl om. X har glædet sig til de små blev så store, at vi kan foretage os ting sammen. En planlagt lang weekend til udlandet - den skal heldigvis ikke aflyses...

Mht alder - så har du ret, jeg har den alder jeg har. Tror snarere det er min anden halvdel, der vil tænke meget over det - han er ældre end mig og vil sikkert synes det er vildt pinligt at skulle være far igen. Vi har 2 børn sammen - 2 og 4 år - og syntes det var helt fint for så har de hinanden, også når vi for alvor bliver gamle og affældige.

Nu må en af os steriliseres - så sker det da ikke igen.

Det virkeligt underlige er, at vi i den sidste måneds tid har dyrket væsentligt mindre sex end normalt - og mod sædvane dyrket ubeskyttet sex. Men hva - der skal jo bare en levedygtig sædcelle til hvis der ellers er et æg klart til at tage imod...

/ano

Dette er et svar til åh...

af incognito (10-06-2010 kl. 09:45)

Svar til dette indlæg

ja..... incognito 10-06-10
kl. 13:46

ja..... incognito 10-06-10
kl. 13:45

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook