Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Røde

10-06-2010 kl. 17:57

Set af 914

abort kan stadig være tabu

i mange kredse.., sådan oplever jeg det. Og dermed er det somom der skal "romantiseres" og man skal skynde sig at sige "DET vil jeg garanteret have siddende som en stor skyld resten af mit liv"..., -
men hånden på hjertet: abort SKAL da være et svært valg -og man skal ikke bare "lege med ilden" og lade stå til.., men HVIS en uønsket graviditet er et faktum, - kan det OGSÅ være en god løsning. Omvendt kan det selvfølgelig også være en super løsning at finde ud af, at man noget uventet alligevel fik et barn !!, - det er jeg er ude på er, at ingen skal påduttes skyld for at vælge fra, - og at det også bliver sagt højt når man har fået en abort og man IKKE har fortrudt !
kh. igen
Røde

Dette er et svar til Præcis det med teenageren er

af anonu (10-06-2010 kl. 12:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook