Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Joan

11-06-2010 kl. 17:20

Set af 230

Kære Helle. Jeg læser altid dine

supergode og meget saglige svar- og sigen fra overfor dem, så ikke vil lytte- eller søger at korrekse, og så behøver vi ikke komme nærmere ind på det- vi ved vist begge, hvem vi mener:o)

Det er en helt fantastisk forklaring, du kommer med- den med portneren, som tager sig sig en ordentlig morfar- og derfor lukker hvad som helst ind i hjernen, hvorfor den flyvende flue bliver lige så vigtig som en besked.

Den hjalp også mig til at forstå nogle ting mht. adhd/ add børn, for min viden har jeg "kun" herfra siden.
"Kun" er i "" for det er sgu her, de virkelige eksperter findes, nemlig forældrene- og det er deres udsagn, som jeg læser- OG tager for gode vare.

Desværre synes jeg, at på siden "Ordet er frit" at folk har en gennemgående bedrevidende attitude over for forældre til anderledes børn, så jeg melder efterhånden kun ud, når nogle spørger direkte ind til min datter Katrines handicaps.

Fortsæt endelig det gode fra Joan :o)

Dette er et svar til Hej

af Helle (11-06-2010 kl. 16:21)

Svar til dette indlæg

der faldt lige 2 ord ud: Joan 11-06-10
kl. 17:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook