Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

<:3)-

13-06-2010 kl. 23:32

Set af 284

Har tit spurgt mig selv...

...om det samme! ;-)
Jeg har 6 børn i alderen 14, 14, 11, 7½, 5 og 2½.
De har alle været "den sidste". :-D
Vi skulle bare have 1 barn, men skæbnen ville at vi fik tvillinger første gang. Lidt af en mundfuld og med en fødselsdepression oven i, så skulle vi vist ikke have flere børn!!!
Men depressionen drev over og vi fik en velfungerende hverdag og med det kom ønsket om endnu et barn.
Nr. 3 var ørebarn og sov stort set aldrig. Han ville ikke sove i barnevognen og ville være på arm hele tiden. Hvis jeg syntes jeg havde haft nok at se til med tvillinger, så var det vand i forhold til ham her! LOL
Men et eller andet gjorde, at vi lige ville have nr. 4, men så skulle det også være slut. Vi var blevet enige om at manden skulle en tur til lægen.
Men ak, når 4 viste sig at være det nemmeste barn i verden. jeg havde ikke troet det var muligt og da hun var 14 dage gammel, kunne jeg bare ikke forliges med tanken om at hun skulle være den sidste. Heldigvis havde manden det på samme måde, så turen til lægen blev droppet.
Da vi fik nr. 5, var vi igen enige om at han skulle være den sidste. 5 børn, så havde vi vist også gjort vores pligt, men igen blev jeg overmandet af en trang til flere babyer og nu var min mand nået det punkt, at en fra eller til næppe kunne gøre det store, så nr. 6 blev en realitet.
Ja, og nu står jeg så med en dreng på 2½ år, som overhovedet ikke er nogen baby mere og hele mit indre skriger efter en baby, så hvis naturen vil, så kommer der nok en mere her.
Jeg er kommet til den konklution, at det nok bliver naturen der sætter sin grænse her... :-D

Dette er et svar til Så er den "gal" igen...

af Mortilfire (13-06-2010 kl. 21:37)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook