Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Røde

15-06-2010 kl. 17:21

Set af 1129

Jeg græd da jeg

til forundersøgelsen blev skannet.... og det til trods for, at jeg da var helt, helt afklaret med at vi ikke skulle have et barn mere. Det mindede mig bare om, de andre gange hvor jeg var blevet skannet - og hvor alting var så spændende og lykkeligt - og ikke som nu. Jeg var også glad og lettet over at få at vide, at jeg kun var meget, meget kort henne - så kort at der intet foster var at se endnu, - kun en blommesæk (fortalt af gynækologen der skannede). Også for mig betød det meget, at jeg var helt kort henne - og at der dårligt var dannet noget decideret foster endnu.
Bagefter: nej, - jeg har ikke haft det skidt.., - jeg har i mit stille sind kunne tænke nu og da at nu ville jeg have været så og så langt henne - eller nu ville jeg have født.., - men det er kun små strøtanker der hurtigt at være væk igen. Jeg har ikke på noget tidspunkt fortrudt - hverken følelsesmæssigt eller fornuftsmæssigt = ingen traumer her !
Og jeg er et meget følelesbetonet væsen - så det er ikke fordi jeg normalt er en "kold skid".
kh.Røde
Kristine 7 år, Jakob 5½ år, papsøn på 12 år - og fik en medicinsk abort sidste sommer...

Dette er et svar til Jeg bliver nok mest

af anonu (15-06-2010 kl. 13:28)

Svar til dette indlæg

svar og et ? anonu 15-06-10
kl. 21:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook