Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

*Mille76*

18-06-2010 kl. 21:21

Set af 1171

Venter også....

Synes nu de sidste par uger har været lidt bedre. Mine tvillinger er 7 måneder i dag og jeg synes også, det er rigtig hårdt. Vi har en pige på 5 år, som heldigvis er sød og hjælpsom, men kræver jo også opmærksomhed. De små er også vågne ca. to gange hver nat (på hver deres tidspunkt) og den store er begyndt at komme rendende om natten 1-3 gange. Så det er en meget afbrudt søvn.

Men som nævnt synes jeg det er begyndt at blive lidt bedre. Der har været flere nætter de sidste par uger, hvor de små kun har været vågen en enkelt gang hver. Men hvor den ene også har rigtig svært ved at falde i søvn om aftenen, vågner den anden meget, meget tidligt om morgenen(natten).

Det var nu egentlig ikke noget særligt opmuntrende indlæg. Beklager. Men jeg tror også på, at det bliver bedre nu......

Dette er et svar til Hvornår bliver det hele lidt nemmere??

af nille81 (18-06-2010 kl. 19:05)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook