Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Google

19-06-2010 kl. 14:55

Set af 969

Jeg genkender alt hvad du skriver...

altså bortset fra at jeg ikke ammede, men gav flaske flere gange om natten. Mine vågnede også flere gange om natten på skift. Manglende nattesøvn er opslidende, og det sled på vores forhold. Jeg magtede ikke kampen med at få dem til at sove igennem, fordi det krævede kræfter jeg ikke havde.
For os ændrede det hele sig, da vi endelig fik overskuddet til at afskaffe flasken om natten. Min kæreste tog 4 fridage og så startede vi en weekend, så min svigermor tog dem om dagen. Vores var desværre ca. 13 mdr. før det skete og det tog 14 dage. Det var til tider hårdt, men det hele værd når det er overstået. Tænker at dine ikke er gamle nok endnu til at afgive flasken, og måske kommer det af sig selv når I er startet grød.
Men uanset hvornår det sker, så bliver det nemmere - heldigvis!

Alt det bedste.

Mette (Oscar og Villads snart 17 mdr.)

Dette er et svar til Hvornår bliver det hele lidt nemmere??

af nille81 (18-06-2010 kl. 19:05)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook