Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

spiren

19-06-2010 kl. 20:02

Set af 212

Mine fylder om 2 dage

men jeg tror helt sikkert ikke, at du kan bruge deres ønsker. De er så totalt tøsede. Den står på barbie/steffiedukker og tilbehør hertil, feslot og feer, sjippetov, modelervoks (det kunne være en mulighed), En elektronisk bog med tryllepen om Tornerose, så siger bogen det man peger på, tror også den findes i et drenge tema. barbie dvd film, puslespil (kunne du også bruge), udendørslegetøj (duer nok ikke, når du bor i lejlighed). Et brætspil, som jeg ikke kan stave til, men det er noget med farvede runde træbrikker, og så har man en plade hver, hvor de skal passe i hullerne og så skal man kaste en terning (det kunne måske være noget)

Men det er da kun to år siden, jeg havde en dreng, som blev 3 år, så her er hvad hittede den gang:
Togbane både brio (som er det absolut bedste) og Thomas Tog
Puslespil
Mickey mouse clubhouse og en masse tilbehør dertil
Dublo byggeplads og Zoo
Store lastbiler
Lette computer spil (ex. bamses billedebog)
køkken/mad ting
Cars racerbane (de skal bare sætte bilen på, meget simpelt)
Flyvemaskiner og lufthavn (det kan bare være sådan et tæppe på gulvet og så kan flyvemaskiner lette og lande, og der kan køre biler og busser rundt også)
Parkeringshus
Fiskespil med bamse og kylling
Bøger
Kasseapparat og tilhørende varer
Løbehjul

Så kan jeg ikke lige komme i tanke om andet, håber der var lidt inspiration. Ellers skal du bare gøre som mig, Tag i Toys r us uden unger (i din friuge), så skal du nok få mere en rigelig inspiration.

Kh Sanne

Dette er et svar til 3-års ønsker?

af puk (19-06-2010 kl. 17:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook