Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Hornbek

19-06-2010 kl. 21:38

Set af 959

Ved 6 mdr

Jeg synes det vendte da mine blev 6 mdr.

Jeg husker de første 6 mdr med gru.. ;-)
Vi havde nogle meget nemme børn, men det ændrede nu ikke på at det var ualmindelig hårdt.
Vi vækkede den anden og dobbeltammede, hvis én vågnede, for at undgå at skulle op alt for mange gange.
Da vi på et tidspunkt skiftede til flaske og vi havde indtryk af at Signe kunne nøjes med ét måltid om natten, så delte vi børnene imellem os, så den ene gav Signe mad når hun vågnede af sig selv og den anden gav Christian.

Og så synes jeg som sagt det vendte ved 6 mdr. Børnene begyndte at få øje på hinanden og kunne "beskæftige" sig selv/hinanden.

Omkring 10 mdrs alderen oplevede jeg at en veninde med kun ét barn var mere bundet af hende, end jeg var af mine to, fordi de havde hinanden.

Nu bliver mine 4 år om mindre end en måned og de har bare så meget glæde af hinanden.

Janni (der havde perioder i starten hvor jeg ikke selv turde tage børnene op om natten, fordi jeg var svimmel og havde kvalme af træthed)

Dette er et svar til Hvornår bliver det hele lidt nemmere??

af nille81 (18-06-2010 kl. 19:05)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook