Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

maui

21-06-2010 kl. 14:06

Set af 1616

midt i

Jeg føler lidt jeg står sådan lige "midt i"... Jeg fødte min søn 6 uger for tidligt.
Det er heldigvis gået godt med ham, og han klare sig flot! Da han kom til verden vejede han 2140 gram og 47,5 cm lang.
Når nogle mennesker høre det, så siger de; Nårh okay! Jamen så havde han jo en fin størrelse -og man fornemmer at de tænker at så er/var der jo ingen problemer... Og ud over at han skulle ha lidt hjælp til at få styr på sit blodsukker -og at han fik sonde -så var og er der da heller ikke de store problemer med ham!
Vi var indlagt i 3 uger, og det var en overvældende oplevelse for os...
Når jeg skriver jeg føler jeg står lidt "midt i", så er det fordi jeg fik min søn før tid -og heldigvis ikk så meget før tid som mange af de andre på neonatal afdelingen -med alle de problemer deres små guldklumper derværre måtte kæmpe med -men heller ikke til tiden, hvor man kommer hjem efter et par dage -og har haft et nogenlunde "normalt" forløb! Jeg føler ind imellem at folk tænker at jeg skal være glad og lykkelig for hvordan det er gået -og andre gange at det må ha været/være svært...
Jeg kan mærke jeg har svært ved at forklare hvad min pointe er...
Jeg ER aller mest ydmyg og taknemmelig -og elsker min søn overalt på jorden. Men nogen gange ville jeg gerne føle at det var mere okay, at føle det er hårdt -og jeg ville gerne ha anerkendelsen af at der nok følger flere bekrymringer med når man har en lille fyr født for tidligt -også selv om det "kun" er 6 uger...
Giver det mening?

Svar til dette indlæg

Ja da Hansen81 23-06-10
kl. 09:11

Forstår præcis hvad du mener PernilleLB 21-06-10
kl. 15:27

min dreng er født 7 uger før termin tobdan 21-06-10
kl. 14:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook