Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anne

21-06-2010 kl. 15:24

Set af 940

tak

Synes netop, at det er den usikkerhed på, om vi har været alle muligheder igennem, som nager.

Jeg har forsøgt meget. Jeg har lagt op til snakke ud fra et langt brev jeg skrev til ham om, hvordan jeg gik og havde det, jeg har forsøgt at få ham m til parterapi, vi har skændtes så det bragede, vi har siddet lange aftener og talt og talt og talt. Men uanset hvad, så står han fast på, at han bare vil have det som han plejer og ikke kan eller vil ændre på noget. Jeg forsøger så at forklare ham, at plejer er død og borte, for jeg kan ikke som vi plejede at leve.

Jeg ved, at mit begær efter ham er helt væk. Jeg savner ham ikke som kæreste. Det eneste jeg sætter pris på er, at vi er gode forældre sammen og at han kan være en ok ven. Men som kæreste har jeg mistet mine følelser.

Så tanken om at forlade ham er en lettelse, når jeg tænker på mig selv.
Men når jeg tænker på vores barn, tænker jeg netop: hvornår er man 100 % sikker på, at man har givet det alle chancer? At den sidste og mindste gnist er væk? Jeg kan få dårlig samvittighed, når man netop siger, at bare den mindste gnist så har det en chance - men jeg orker det bare ikke mere.... bliver også vred, når jeg føler, at det er PLIGTEN til at blive, som trækker i mig.

Dette er et svar til Nu findes der jo også andre muligheder

af skater (20-06-2010 kl. 01:16)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook