Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anoendnu

22-06-2010 kl. 13:34

Set af 1346

Jeg har være igennem det samme.

Jeg fik en abort i januar. Jeg har også 2 unger i forvejen og imellem den yngste og den baby vi så skulle have haft, ville der kun være 19 måneder imellem. Det kunne vi slet ikke overskue.

Så jeg fik en abort. Det sværeste og nemmeste valg samtidig.

Nemt, fordi jeg har 2 unger der skal tages hensyn til og som ville skulle undvære meget, hvis der nu kom en lille ny.

Svært, fordi en baby altid er velkommen. Og nu her efter snart 6 måneder, gør det stadig ondt. Og fordi manden og jeg har børn sammen i forvejen. Det var ikke bare en eller anden tilfældig jeg blev gravid med. Men ingen af os er parate til en lige nu.

Vi vil gerne have en baby mere, men først om 1½ år, regner vi med at prøve. Så der går jo knap 2½ år, før vi skal have en mere.

Det foregår meget stille og roligt. Jeg kom til som den allerførste, da jeg har født før, da man får en stik pille der skal blødgøre livmoderen. SÅ blev jeg kørt ind på stuen, blev lagt i narkose og efter 20 min, var jeg færdig. Efter 1½ time på opvågningen, kørte vi hjem. Jeg havde det ok. Og har ingen FYSISKE mén efter det, overhovedet!

Men det ville bare aldrig passe ind nu og det ville bare ødelægge alt for meget lige nu.
Så vi håber vi kan få en ny baby når det passer bedre ind i vores liv.

Ønsker alt det bedste for dig.

Hilsen en, der ikke endnu er parat til at give sig til kende.

Dette er et svar til Abort

af Tanja (22-06-2010 kl. 12:07)

Svar til dette indlæg

Du skriver.. Nulle :) 23-06-10
kl. 11:50

... Tanja 22-06-10
kl. 17:36

Hmm Signe-Liv 22-06-10
kl. 14:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook