Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

23-06-2010 kl. 15:05

Set af 1229

jeg bryder anonymiteten...

og ja tak, alt går efter planen.

Jeg blødte en hel del i går eftermiddags/aftes og nu er det stilnet meget af. Vil tro det hele kom ud i løbet af forholdsvis kort tid. Der var lidt smerter men ikke mere end nogle piller kunne klare og i dag har jeg ikke taget andet end 2 forebyggende pinex til morgenmaden.

Betydningen af skanningsresultatet kan på ingen måde overvurderes - at få at vide at der endnu ikke var et foster, det har gjort en kæmpe forskel for hvordan mit humør har det. Det ville formentlig være kommet i løbet af den næste uges tid - men den tanke kan jeg ikke bruge til en dyt. Den korte graviditet er også medvirkende til at den fysiske del må forventes at gå ret let.

Min mor er taget videre (til min søster og svoger som er ved at sætte hus i stand - og til min far som også er der nu). Vores små piger bliver nok lidt kede af det, når de opdager mormor er væk - men de ser hende jo igen. Og hun havde forberedt dem på at hun nok ville være væk inden de skulle hentes.

Havde jeg blødt meget i dag, havde vi bedt hende blive - for kæresten kan ikke sådan lige selv hente børn pga arm i slynge. Og som jeg blødte i går, så skulle jeg ingen steder!

Næste torsdag skal jeg have taget blodprøve til hcg-måling - der bliver lidt nervøs venten ved telefonen bagefter. Hvis de ringer, så er det fordi niveauet ikke er faldet nok og så skal der en udskrabning til - så jeg krydser fingre!

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Går det ok?

af Selv været der (23-06-2010 kl. 14:51)

Svar til dette indlæg

Godt at høre Selv været der 25-06-10
kl. 08:46

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook