Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

24-06-2010 kl. 11:48

Set af 1168

Jeg er enig med anne...

og tror ikke piller er vejen frem - du skal jo have lyst indeni... Om piller kan hjælpe jer med at komme i gang - det synes jeg du skal snakke med en sexolog om eller med din læge.

Min eks-mand og jeg havde et sexliv indtil jeg blev gravid med vores datter. Af årsager, der aldrig blev kigget nærmere på, forsvandt min lyst under graviditeten og komme ikke rigtigt tilbage. Og så blev han netop sur, svært omgængelig osv. Jeg kunne ikke blive nusset på ryggen med mindre han var sikker på at få sex bagefter - og det tærer. Hvis vi havde søgt hjælp til det problem og alle de andre ting, der dukkede op - så havde vi måske stadig været sammen og haft det godt.

Med min nuværende kæreste har det været helt anderledes - sex til det sidste i graviditeten og igen så snart, jeg var holdt op med at bløde. Altså sex = samleje... Sex uden samleje det har der ikke været mange pauser med. Jeg ved ikke hvorfor det er så anderledes med ham - men nu har vi elsket os igennem 2 graviditeter + med baby sovende i soveværelset (i egen seng, forståes).

Jeres problemer har jo altid været der - nu er det blevet tydeligere. Du får formentlig dækket en del af dit behov for intimitet gennem dit barn - det er vist ret almindeligt. Og når han så ikke længere vil nusse almindeligt, så bliver det svært at fange det øjeblik hvor du måske kunne få lidt lyst.

Ingen af jer får, hvad I ønsker af den anden. For at komme videre må I nok hver især justere på ønskerne - og så være villige til at prøve at give hinanden lidt mere.

Det er vanvittig svært at snakke om fordi tingene let går i hårdknude og tonen bliver skinger/vred.

Nogle kommuner tilbyder gratis eller meget billig parterapi til børnefamilier - prøv at høre din læge om I kan få noget hjælp. Om ikke andet så I kan komme i gang med at snakke om tingene på en måde, der giver noget positivt.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til skils..truer - manglede sexlyst.Femilex?

af porsdam (24-06-2010 kl. 11:18)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook