Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

babytilmaj

25-06-2010 kl. 16:05

Set af 1015

havde lidt de samme tanker..

jeg blev gravid kun 1 md efter vi havde lagt William i graven, det var med meget blandet følelser at jeg stod med en positiv test, for kunne jeg nu overskue og klare en ny graviditet igen, og ja det kunne jeg men det var SÅ hårdt, hver dag var en kamp, alle mine følelser over for vores datter i maven ville jeg få hende ud levende, troede jeg virkelig på det eller skulle jeg blot igen gå i 9 lange md og så intet få ud af det, jeg kæmpede hver dag med ikke at bryde sammen af angst, for jeg ville ikke kunne klare en graviditet der pludselig ville ende med endnu et dødt barn.

Så dine følelser er helt normale, vi beskytter jo vores børn for hvem vil have at de igen skal gå igennem sorg og angst, mine 3 børn var meget nervøse, især den mindste på 6 år, hun veg ikke fra min side i de 8 md jeg bar på Anna i maven og hun spurgte dagligt om nu også Anna kon ud til os, om det nu var rigtigt at hun skulle være storesøster..

Så det lyder ikke utaknemligt at du har de tanker, det skal du have lov at have.
Pas på dig selv..
Kh Lene mor til William i himlen født og død d 20 maj 09 og mathias, silja, Iris og Anna

Dette er et svar til Gravid... Og slet ikke glad for det...

af Futte (25-06-2010 kl. 14:16)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook