Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mullewap

27-06-2010 kl. 00:15

Set af 1434

har været der..

...og er der stadig ind imellem.
Vores søn er 2 år og 4 måneder. Han har også haft disse turer ind imellem. Vores erfaring har vist os, at det der hjælper mest, er selvfølgelig at sige nej, det vil vi ikke have.. når han så bliver hysterisk, sætter vi os ned til ham og siger f.eks. "jeg kan godt forstå du bliver ked af det/ vred/ gal/ sur..., men du kan ikke få det nu" ... viser ham evt et alternativ/ afleder hans opmærksomhed med noget andet. Langt de fleste gange falder han hurtigere til ro end hvis vi bliver ved med at sige "nej". På den måde tror jeg på, at han ikke føler sig afvist, men oplever at det er ok også at være sur/ked/vred/gal. Samtidig holder du fast i det du har sagt - du viser at det er dig der bestemmer, men accepterer samtidig den følelse han har nu og her.
Håber du kan bruge det til noget.. det har virket hos os:-)

Vh Kamilla

Dette er et svar til skrigeture...

af Maria (26-06-2010 kl. 21:33)

Svar til dette indlæg

........... maria 28-06-10
kl. 21:26

det tror jeg du har meget i. m2rild 27-06-10
kl. 07:38

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook