Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

mortil3

30-06-2010 kl. 20:21

Set af 163

åh ja...

nu har jeg "kun" tre og nyder dem alle. og min formuft siger mig at jeg ikke skal men min skrukhed og rugetrang ;-) siger noget andet. vi har meget meget nemt ved at få børn og har "bestilt" alle tre på dato, så hvis barn nr 4 blev en realitet så ville det være nemt nok.. men der lukket ned for ihvertfald 4 år. men åh ser gravide mave, babyer, småt tøj og ammemælk over alt. trods det at jeg ikke ammer mere så kan jeg stadigvæk mærke trangen til at amme og at det nærmest summer i dem når jeg kommer for tæt på en baby. men hvis vi skulle have nr 4 så kunne jeg allerede nu forstille mig hvordan folk ville tillade sig at stille spørgsmål ved det valg hvis vi tog det om 4 år. bare med nr tre var der folk og familie der mente at vi skulle nyde de to vi har. men faktisk så nyder vi faktisk meget at der er tre og synes ikke at vi har mindre tid end til en eller to. faktisk synes jeg tingene er meget meget nemmere.. skal ikke bekymre sig så meget. alt er bare mere naturligt og hyggeligt... så bare det at skrive her og lufte tanken om en nr 4 om et par år gør mig helt skruk ;-) nyder at være gravid og har også brugt mine barsler på at forsøde tiden med de store. de nyder jo også godt af at stresse helt ned og når jeg tænker på at vi nu begge arbejder og at dagene går så kunne jeg da godt lige bruge endnu et år på at værne om familien
hilsen mortil3

Dette er et svar til Så er den "gal" igen...

af Mortilfire (13-06-2010 kl. 21:37)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook