Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Katrine

01-07-2010 kl. 09:55

Set af 235

Kære du

Jeg ved godt det er dig, der har depression og har det svært, men jeg er sikker på det heller ikke er nemt for din mand. Han prøver selv at sige det til dig - men han har det også hårdt.
Jeg kan godt forstå dig og føler med dig - det er hårdt. Men jeg kan også godt forstå din mand. det må godt nok være hårdt for ham også. Jeg ved godt at man ikke bare kan tage sig sammen, men kan også godt forstå at din mand tænker sådan - for han kan jo ikke FØLE hvad du føler. Han kan kun se, at du ligger i sengen hele tidne og ikke kan overskue noget.
Jeg ved det må være svært når du har depression at sætte sig i andres sted, men måske du har lidt selvmedlidenhed og føler at hele verden er uretfærdig og at ingen rigtig forstår dig? Jeg har også selv haft det sådan tidligere, og det er svært at have et ligeværdigt parforhold, når man føler sådan. Man kommer hurtigt til at blive krævende, i stedet for givende, og det er ikke nemt for dne anden part.
Jeg vil sige, at det bedste du kan gøre er at arbejde med dig selv og dit selvværd - din mand kan ikke give dig selvværd. det skal komme indefra. Godt du går til psykoglog, men måske du også skulle prøve at kigge fremad - msåke dyrke yoga eller meditation? Det har hjulpet mig meget. Man lærer at føle efter i maven, trække vejret dybt ned at maven og SLAPPE HELT AF og mærke efter i sig selv - hvordna har jeg det i dag? Hvad ønsker jeg for mig liv, og hvad vil JEG gerne? Og så gå efter det. Det er ikke din mand ansvar - du må arbejde dig ud af depressionen. Jeg ved godt det er nemmere sgat end gjort, og jeg ved der kan være lang vej.

Dette er et svar til LORTE PARFORHOLD 3

af Ano (21-06-2010 kl. 18:07)

Svar til dette indlæg

Kære du2 Katrine 01-07-10
kl. 10:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook