Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

migog4

05-07-2010 kl. 07:46

Set af 1188

Tror...

Tror det hænger sammen med mange ting, hvordan man mistede, nummer barn, hospital, hvordan man selv får formidlet sig osv...
Jeg mistede Lia 3 dage gammel og ikek noget som har med fødsel og graviditet at gøre og den læge jeg så har været tilknyttet kan ikek se nogen grund andet en føleri til at jeg skulle sættes i gang.
Det er det andet barn jeg får siden Lia og egentlig er jeg priviligeret denne gang for sidste gang ville de slet ikke sætte i gang, men jeg ringede op og var helt nede i kulkælderen, der ville de gerne vente til 41+2 for det bedst men jeg fik trumfet igennem det skulle være 40+4, så ja med en dato og ikke en kamp denne gang føler jeg mig faktisk "heldig".
Jeg er nok heller ikke den der er godt til at få formidlet mine følelser og ville jo på den ene side også smadder gerne kunne klare selv at gå i gang og være "normal" gravid, men har måtte sande mange gange og nu også i den her graviditet at det er jeg bare ikke...

Jeg er sikker på hvis de har lovet dig en uge før i næste graviditet så får du det også, synes egentlig jeg kender flest der har fået det sådan. Jeg har vist bare haft nogle uheldige episoder med hospital både denne og sidste gang, men hører heldigvis til mindretallet.

Og nu er der max 2 dage så tror jeg på de kan prikke mit vand... Og samtidig håber jeg bare det starter af sig selv lige nu...

Line 40+5 (havde jeg aldrig troet jeg skulle skrive)

Dette er et svar til Det forstår jeg ikke

af MAMAM (05-07-2010 kl. 00:00)

Svar til dette indlæg

Hejsa. Malene 05-07-10
kl. 09:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook