Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ANO

05-07-2010 kl. 11:21

Set af 514

Du skal have hjælp og støtte

Uanset hvilken metode i beslutter Jer til (hos lægen i dag). Du skal have nogen omkring dig.

Selv ville jeg ikke vente på en kirurgisk abort, der er ventetid og de har ikke noget imod først at fjerne det når det er stort nok (stort nok til med sikkerhed at kunne bedømme på det udskrabede om alt er ude) dvs. 8-10 uger.
Ved en medicinsk abort kan du komme igang rimeligt hurtigt, men bløder noget mere, tilgengæld er du af med det inden det er vokset til ret meget andet end en celleklump.
Det blev afgørende for mit valg, at jeg ikke ville gå med det for længe og så hellere tage det ubehag det er at bløde det ud selv ved egen hjælp.

Min medicinske abort var en "udemærket" oplevelse (altså hvis du forstår mig ret!?, jeg var helst foruden, men alt gik så fint!)

Dette er et svar til hjælp

af anonym idag (05-07-2010 kl. 10:00)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook