Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano for nu

05-07-2010 kl. 21:48

Set af 1011

Vi er

igang har ægløsning lige nu og testdag den 20 så håber der kommer en nr. 4:o)
Jeg kan egentlig ikke se nogen ulemper ved 4 børn, andet end at jeg er i tvivl om om vores forældre er villige til at passe 4 børn, når vi engang når så langt.
Kan se en dejlig lille baby, der bliver forkælet af sine søskende. Barslen hvor man har tid til at nusse med alle ungerne uden man skal tænke på at man skal på arbejde osv. vi har gemt barnevogn, masser af vores mærketøj både til pige og dreng:o) klapvognen er gemt ja alt kan genbruges så vi skal ikke ud i de store økonomiske poster. Jeg glæder mig til at få en dejlig stor søskende flok der kan passe på hinanden og sikkert også bliver lidt uvenner. Ja jeg har masser af fordele og nårdu bliver gammel er der 4 til at passe dig op:o) Jeg har meget lyst til at få nr. 4, så er nok ikke den store hjælp hvad angår ulemper. Må man høre hvad er dine ulemper? Men hvis du er i tvivl når du mærker efter kan det da være du skal overveje en anden udvej, for det er da ikke sjovt at få et uønsket barn.
Kh ano for nu der hellere end gerne ville sidde i dine sko:o)
Held og lykke

Dette er et svar til Andre med 4 børn?

af Nummer4 (02-07-2010 kl. 13:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook