Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anne

07-07-2010 kl. 13:11

Set af 982

er her endnu...

Ja, jeg har endnu ikke taget en 100 % beslutning om at gå. Men at blive kræver også en helhjertet 100 % beslutning. Lige nu ved jeg godt, at det er tryghed og bekvemmelighed, der fastholder mig. Og så er der sommerferie.... og så er der en ny undskyldning.

Jeg er ret træt af at høre mig selv gentage de samme ting igen og igen, det kværner i hovedet. Men jeg ved også, at er det at tage springet ud i det ukendte, bekymringerne over, om det vil gå godt osv der er en barriere lige nu.

Du har ret i, at det er synd for børn at vokse op i et kærlighedsløst hjem, men vi har på mange måder en venskabelig hverdag.... det er jo mest os voksne, der keder os i det forhold, men vores barn er måske tryg og glad for at mor og far er sammen, og at vi på trods af alt er en familie - og ikke to ene-forældre.
På den anden side, så gruer jeg ved tanken om at leve sådan i mange år frem.... derfor føler jeg mig mere og mere sikker på, at skilsmisse er endestationen, for jeg aner ikke, hvordan vi skulle kunne nå en fælles løsning, når vi i så lang tid nu ikke har kunnet.

Og til et af de andre indlæg: ja, vi kunne prøve at leve hver for sig en periode.... men ikke som kærester i hver sit hjem. Problemet er netop, at vi lever sammen som ikke-kærester.

Det er mest mig, der har oplevet ikke at have en "kæreste", og alene det, at vi har hver vores oplevelse af det siger ret meget om, hvor lidt vi egentlig lever et fælles liv!!

Dette er et svar til Kære Anne

af Gitte (06-07-2010 kl. 13:59)

Svar til dette indlæg

Det samme her Gitte 07-07-10
kl. 22:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook