Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

migog4

08-07-2010 kl. 09:37

Set af 1555

Så kom lillebror

Fik stikpille tirsdag aften og den virkede efter hensigten og lillebror kom til verden i går d. 7.7. kl 5.18, efter en let og hurtig fødsel som kom bag på os alle sammen...

Han ligner Lia så meget så det er skræmmende, men heldigvis jo ikke på farve og har også meget mere lyd og temperament, alt sammen noget som jo tyder på han ikke som hende er syg. Han er blevet tjekekt grundigt af 2 børnelæger og vi har fået tid til en hjertescanning og noget andet i august for at være helt sikre på alt er som det skal være...

Jeg er totalt forelsket i min lille dreng (med sort hår, det har kun han og Lia haft), men synes jo selvsagt som en anden nybagt mor det er hårdt og jeg savner tiden med mine store, men håber han snart bliver llidt mindre sutter og mere sover ;-)

Line med lillebror som nu er et døgn gammel...

Svar til dette indlæg

Stort tillykke Futte 20-07-10
kl. 08:33

Tillykke! Duddimus 08-07-10
kl. 14:05

Tillykke :-) Line 08-07-10
kl. 12:20

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook