Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

08-07-2010 kl. 14:03

Set af 408

Hvor der er hjerterum er der husrum...

...siger et gammelt ordsprog og det er jo ikke helt løgn, vel?
Det handler dels om hvordan man selv er og dels om hvordan huset er indrettet.
Børn behøver ikke eget værelse, ja ofte vælger de faktisk at søge fællesskabet istedet for at være på deres værelse.
Lidt plads kræver ofte ekstra oprydning, men om man er 3, 4 eller 5 børn, det tror jeg ikke gør så meget.
Vi bor i et rimelig stort hus (240 m2), har 6 børn i alderen 2 - 14 år.
De 4 ældste har hver deres værelse og de 2 yngste deler et legeværelse, men den yngste sover inde hos os.
Det er faktisk kun væres store pige på 14 år, som vægter sit værelse højt. De andre vælger stort set altid at være i stuen, hvor de kan være sammen.

Så hvis jeres indretning fungerer nu, så tror jeg også den vil gøre det med et barn mere.
Der kommer selvfølgelig en tid hvor ungerne bliver større, men min erfaring er, at det hele ofte løser sig med tiden.

Så spring da ud i det.
Held og lykke.

knus Anne.

Dette er et svar til 2voksne+4børn+80kvm; 1 baby mere??

af JS (05-07-2010 kl. 21:41)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook