Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

nipper78

12-07-2010 kl. 18:17

Set af 1544

positiv efter de 5 minutter???

Hej med jer

Dette bliver et langt en, men jeg vil meget gerne lige høre jeres meninger om min oplevelse.

Jeg testet to aftner i træk, omk. der hvor min mens skulle forhåbentlig ikke dukke op (ons. tors. sidste uge). der var intet at se på den første test, før efter et par timer, og så da jeg kiggede igen på den nogle timer senere (samme routine som altid), var der en svag, men meget tydelig, og bestemt lyserød farvede test streg!!! Jeg ved godt den var over de fem minutter men sådan havde jeg ikke oplevet før.

Næste dag tog jeg test nr. to (den var heller ikke om morgenen at jeg tog den), og igen vist den intet før efter et par timer, og så var der en endnu tydligere lyserød streg! den sammen aften kom min mens (øv!) men den var ikke helt som den plejer at være (ikke helt så smertefuld som den plejer, og mere kortvarigt end den plejer at være). Så var jeg mega håbefuld at der alligevel lå en lille bitte en derind.

Jeg tog endnu en test lige før, og den var da helt negativ :O(, så jeg tror ikke at der er noget mere, men mit spørgsmål er (endelig, og tak fordi du har læste så langt!) kunne det har været en biokemisk graviditet? Jeg har altsa prøvede at kigge flere timer senere på alle de teste jeg har taget de sidste 2 og et halv år siden vi begyndte på projektet, og jeg har kun et enkelt gang (i marts måned), oplevet at der kom to streger på, og den gang var det også langt efter de fem minutter var gået, og blev heller ikke til en rigtigt graviditet.

Er der andre der har prøvede at få en streg langt sener end man "må kigge", og var alligevel gravid, eller måske prøvede det samme som mig?

Knus, en utålmodig en der så gerne vil snart være mor! :O)

Svar til dette indlæg

Tusind tak nipper78 13-07-10
kl. 18:00

Ja MAMAM 12-07-10
kl. 23:59

Buskbom Buskbom 12-07-10
kl. 20:51

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook