Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anmu

14-07-2010 kl. 16:02

Set af 1083

Møde med kæreste

Hej

Jeg havde været alene med min søn Bastian fra jeg blev gravid. Da han var 3 mødte jeg Christoffer og vi så hinanden i lang tid før de to mødte hinanden. Der gik 6 mdr før de mødtes. Bastian blev indlagt og jeg havde brug for Christoffer. Derfra gik det hurtigt og Christo begyndte at komme i vores hjem når han var vågen. Han meldte hurtigt ud at han ville være på lige fod som jeg og at det også galdt opdragelse. Den skulle jeg lige sluge, men i dag var det helt sikkert den bedste måde for os. Han var på intet tidspunkt en passiv kæreste, der bare så til. Han deltog aktivt i vores hverdag og bastian lærte hurtigt ham og hans grænser at kende. Efter ca 6 mdr. blev jeg gravid - ikke bevidst. Pludselig skulle vi flytte sammen og være en rigtig familie og det er bare gået over al forventning. Vores søn Theodor er nu 8 mdr og vi har det skønt. Ingen store krise situationer med Bastian - han har taget imod Christo med åbne arme. Mine erfaringer med at lade børn møde en kæreste er ; vær åben omkring det og giv ham plads og mulighed for at være den 'far' han selv ønsker. Lad være med at forvente eller nægte ham noget. Det kan være ekstremt svært at skulle give slip på 100% kontrol, men i den sidste ende er det så meget det værd.

Nu er Bastian 5 år og elsker Christo som sin far.

Hilsen Anissa

Dette er et svar til børnene er glade for ny kæreste....

af Grunert (07-07-2010 kl. 09:17)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook