Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano :-(

24-07-2010 kl. 10:27

Set af 1066

nr 2

Han ringede så i går aftes og kunne fortælle han havde været ude og sejle med vennerne + drikke, dagen efter havde de arbejdet og spist god mad. Han var super glad og lkagde slet ikke mærke til hvor ked af det jeg var, og stadig er.

Vi har planlagt han skulle flytte ind hos mig her til sep. og vi prøver at få et barn sammen. Men lige nu er jeg virkelig i tvivl om jeg tør alt dette?

Jeg har selv en del at kæmpe med: har mistet min mor, 6 års retsager med min eks, kæmpe gæld fra min eks som nok ender med fogedsag, og jeg er alene med 5 børn....men jeg kæmper altid og kommer videre. Så jeg forstår nok ikke det med at være deprimeret. Slet ikke fordi han jo har et godt liv, og kan gøre som det passer ham hele tiden. Han har godt med penge, venner, bor gratis osv osv.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :-( elsker ham jo....men ved ikke om jeg snart kan klare mere.

Hilsen

En ked Ano

Dette er et svar til Hvad skal jeg gøre??

af Ano :-( (24-07-2010 kl. 10:21)

Svar til dette indlæg

Du skal tænke på dig og dine børn... Mette 31 24-07-10
kl. 17:21

få ham til at søge hjælp hanne 24-07-10
kl. 11:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook