Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Andrea

25-07-2010 kl. 23:46

Set af 951

Ingen råd

For to år siden var min mand mig utro, han var forelsket i en 15 år yngre kvinde.
Vi er stadig sammen og vi har det godt. For det meste. Jeg tænker på det hver dag, er fortsat bange for løgne, jeg falder også i "huller" som du.
Det har ændret mig, mit selvværd røg sig en tur, vores sexliv har lidt. Men vi har fået det bedre, ikke bedre end vi havde det før, men vi har det godt. Det, der har virket for mig er at gøre ting sammen hvor vi har måtte holde sammen. Fx flyttede vi og skulle sætte lejlighed i stand, vi er netop kommet hjem fra ferie, hvor vi også har plejet "vi-følelsen".
Min mand har ikke været særlig god til at værdsætte mig, gøre mig tryg osv.

Når jeg tænker tilbage ville jeg godt have gjort nogle ting anderledes. Min mand fortalte ikke hele sandheden og fortsatte med at lyve da jeg havde opdaget det, senere begyndte han at have kontakt med hende igen. Jeg fandt mig i for meget. Jeg var naiv og godtroende - jeg holdt ikke op med at elske ham, jeg elsker nok for meget.
Jeg skulle have smidt ham ud i første omgang, have lyttet til min intuition.
Men jeg kan ikke gøre det om. Jeg lever det dejligste liv, men nogle dage er det som om at man må tage en stor bid af en lort for at komme videre.
Jeg fortæller mig selv at utroskaben ikke har noget med mig at gøre, jeg vælger ikke at se mig selv som et offer, men som en sej kvinde.
Det er ikke let. Jeg tror at det er det værste jeg har været ude for.
Det sværeste er, at man har brug for omsorg, trøst, at blive værdsat og elsket, og ens mand er faktisk ikke i stand til det fordi han også har det svært, fordi han måske også er i krise.

Mit råd til dig er at tage noget tid for dig selv, tænk tingene igennem, find ud af om du kan leve med det.

Jeg kommer aldrig til at kende hele sandheden. Det har jeg det svært med. Nogle dage er jeg ked, vred og bitter, nogle dage er jeg det lykkeligste menneske. Jeg forsøger at acceptere at sådan er mit liv.
Men jeg ved at opdager jeg det igen, så er det slut.

Dette er et svar til 2

af Konen (25-07-2010 kl. 19:55)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook