Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

migog4

29-07-2010 kl. 18:44

Set af 1370

Kære Ninna

Har før skrevet til dig i ordet er frit hvor jeg første gang læste dit indlæg.
Det gør mig jo selvsagt så usigelig ondt at I skal igennem den kæmpe sorg som jeg selv har stået midt i dog med et barn der "kun" var 4 dage og hvor vi ikke kendte til hendes hjertefejl.

Udover det vi jeg sige der er en forening for folk der har mistet "store" børn - en tilsvarende landsforeningen til støtte ved spædbørnsdød. Og ja så er det rigtigt der er to netfora småengle og barnlille og tror de begge to skriver indtil 2 år - jeg ved ikke hvorfor det skiller der men jeg er ret sikker på hvis du skriver til dem ville du kunne få adgang. Og der er vi (desværre) rigtig mange der mødes i cyperspace og deler alle tanker, nogen mødes også privat - jeg selv har fundet en skøn veninde som hjælper mig gennem både de lykkelige stunder og de hårde og som forstår det meste også uden jeg behøver at forklare så meget.

Men ja ellers er der jo også her, og alle er velkomne - eller rettere ingen ønsker vel at være velkomne men det er vi desværre nogen der er.

En masse tanker til dig og din familie og ikke mindst din dreng som blev revet væk fra jeres arme.

Line

Dette er et svar til Må man godt være med her???

af Suppehønen (29-07-2010 kl. 15:03)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook