Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ano for nu

30-07-2010 kl. 12:22

Set af 209

Altsååå

jeg har overtalt min mand og det kan jeg da ikke se noget forkert i? Det er mig der gør alt med vores 3 og det bliver det jo også med den lille er 5+2 i dag. Jeg har dog sagt til ham at han ikke må sige ja for min skyld og det siger han så han ikke har. Vi har 3 dejlige børn 2 piger på 9 og 3 og en dreng på 15 mdr. Og ja vi har meget og se til men jeg gør alt for at alle sammen får opmærksomhed og der er ingen af dem der lider nød trods jeg ofte også har samvittighedskvaler, men det har man jo også hvis man kun har 2 børn, så det er helt normalt. Jeg gør meget ud af at vi er en familie i helhed og ungerne må acceptere at det ikke kun er den ene der kan have mig hver dag. Selvfølgelig gør jeg det at jeg hygger med den ene ind imellem og gør det med de 2 andre efterfølgende, så ingen bliver jaloux, men helt ærlig, jeg tror bare man skal gøre det på den måde man synes og der er inegn af børnene der føler sig snydt de har ikke prøvet andet og de elsker jo deres forældre:o) Held og lykke

Dette er et svar til jeg vil osse!!

af bellarina (29-07-2010 kl. 17:08)

Svar til dette indlæg

tak for svar bellarina 30-07-10
kl. 16:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook