Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Malu82

03-08-2010 kl. 17:13

Set af 1069

Ved præcis hvordan du har det

Min forlovede gik fra mig og vores nyfødte barn fra den ene dag til den anden og var i det hele taget et rigtigt svin fra det øjeblik han gik ud af døren.

Det er klart du er i chok og du vil sikkert være rigtigt ked af det længe. Det er helt normalt og det skal der også være plads til. Som de andre skriver kan det være en rigtig god hjælp hvis du har noget familie eller en veninde som komme hjem til dig og hjælpe dig et par dage. Jeg fik selv rigtigt meget ud af at snakke med min læge.

Jeg ved hvor svært det kan være at overskue lige nu. Både det følelsesmæssige og det praktiske. Specielt hvis det kommer uden varsel. Men du skal helt sikkert nok komme ud på den anden side igen selvom du måske ikke tror påd et lige nu. Selvom det er hårdt kan det faktisk være rigtig godt at du har nogen dejlige børn som tvinger dig til at stå op hver dag og se virkeligheden i øjnene.

Med hensyn til arbejde må du jo starte med at melde dig på dit lokale jobcenter så du kan få kontanthjælp indtil du finder et job og kommunene kan måske hjælpe med en lejlighed. På det punkt skal du starte med at melde dig ind i alle boligforeninger i dit område og så bagefter kontakte kommunen hvis du skal have hjælp til et indskud. Du skal forøvrigt også kontakte statsforvaltningen så din mand kan betale børnebidrag og du kan søge om tilskud for enlige forsørgere hos kommunen. Det samme gælder økonomisk friplads til pasning af børnene og boligsikring når i får et nyt sted at bo.

Hilsen Marie Louise

Dette er et svar til han har forladt os!

af helene (02-08-2010 kl. 18:38)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook