Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lullaby

04-08-2010 kl. 11:54

Set af 668

Nogle gange har jeg lyst til at slå min

mand. Virkelig hårdt faktisk. Jeg må tit bide mig i tungen for ikke at bide hovedet af ham engang imellem :-(
Han er rigtig god til at anerkende mig, han giver mig tit gaver, er følsom, siger sine følelser og tanker, snakker med mig, hjælper med ungerne, hjælper med indkøb og mad og viser tit han elsker mig.
MEN HOLD KÆFT HVOR HAN RODER!!!!!!!!!!!
Når han har sat ting op på væggen rydder han ikke sit værktøj op før jeg beder ham om det (der kan sagtens gå en uge), han smider sit tøj ovenpå vasketøjskurven og ikke i, i går tog han fodbad og satte karret på spisebordet selvom han en million gange går forbi skabet hvori den skal stå, han smider papirer alle vegne i stedet for i skraldespandene, han smider sit tøj i stuen og tager det ikke med op og brugte toiletruller smider han på badeværelsesgulvet og ikke i skraldespanden.
Jeg elsker ham men når vi begge går på arbejde synes jeg ikke det er fedt at jeg skal rydde op efter ham og ungerne. Vi har snakket om det MANGE gange, han siger hver gang det skal han blive bedre til men mærkelig nok så sker der ikke noget. IH! ;-)
Når nu han er så skidegod til alle de andre ting ville det nu være rart hvis han også gad lige rydde lidt op...

Svar til dette indlæg

2 løsninger Jeanette 14-08-10
kl. 10:10

Tror jeg ville Gizmo 07-08-10
kl. 10:36

Hvad gør du mon Zharina 04-08-10
kl. 12:37

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook