Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Astershaven

05-08-2010 kl. 18:38

Set af 1266

Vognparken

Vi har haft combivogn fra start af, Teutonia team alu S4. Den har vi brugt som hovedtransportmiddel lige til i dag, hvor den kun bliver brugt som klapvogn, når vi handler.
Ellers har vi suppleret med en tvilling paraplyklapvogn, men næsten ikke brugt den. Vi brugte den noget ved ca. 5-8 mdr. og igen her ved 2,5 hvor man ikke er sikker på at børnene kan gå hele vejen.
Vi anskaffede to enkeltbarnevogne ved 8 mdr. så den ene kunne komme med i dagplejen, og fordi de ikke rigtig kunne ligge ved siden af hinanden mere i combivognen (især ikke hvis en vågner og skal op før den anden).
Vi har også to enkelt paraplyklapvogne, men mest fordi vi skulle på ferie i Spanien og ikke var sikker på fortovsbredden og den store vogn ikke skulle med ud at flyve. Det er nemt nok med to vogne, kræver bare at der to til at køre ...

Mine er vinterbørn og combivognen har været rigeligt varm, først med lifte og siden voksiposer.

Hilsen Karin + Nanna og Mikkel på 2,5 år

Dette er et svar til Barnevogn eller com.vogn??

af Malene Knudsen (05-08-2010 kl. 14:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook