Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

fortvivlet

07-08-2010 kl. 07:49

Set af 1381

jeres sexliv efter 10år, har små børn

en seperation/skilsmisse står og banker på.
Ialt det her, har sex bla en stor rolle.
Min mand siger han vil have 1-2 gange i ugen og det skal være mere spændende end nu (optage video, sex i haven, i det fri, dildo osv)

vi har 2 børn. en på knap 4år og en på 7mdr.
det meste af min graviditet var det ubehageligt med samleje pga store åreknuder. fik ks, så der gik også noget tid bagefter. bøvler nu med svamp, som jeg tror jeg har haft i flere mdr.
vi har haft sex eller andet nogle gange i måneden. det ikke lykkedes mange gange at gennemføre et godt samleje uden smerter ved mig.

mine problemer i huset er at manden ikke hjælper meget til, han skal spørges hele tiden, tager ikke selv initiativ, og der går ofte længe. her blir så rodet og beskidt.
han gider generelt heller ikke på ture og andre ting. han spiller computer.
dagligt arbejder han 9-17.30, og i weekender, så han er ikke meget hjemme.
vores søn var ca 1½år før de begyndte at få en relation (min man havde en depression da vores søn var 1-2år)

nu har vi lavet et skema hvor der står daglige gøremål,, og opdelt dem imellem os. og der er lavet nogle regler. bla. ingen fysisk kontakt. så vi lever separeret i samme hus.
vi har ikke råd til han kan bo i noget selv, men det ville han have rigtig rigtig godt af, og prøve at tage vare selv.
jeg smører madpakke, ordner tøj, laver maden, vasker op, køber barberblade, tøj, sko - you name it.

så ville han flytte hjem til hans forældre og vil have william hver anden uge. men altså. så skal han forældre til at hente ham i børnehave hver dag, fortsættes

Svar til dette indlæg

Næsten som før... Maria27 18-08-10
kl. 22:36

fortsat 2 fortvivlet 07-08-10
kl. 07:53

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook