Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

migigen

09-08-2010 kl. 09:49

Set af 1317

28

Tak for det. Jeg er 28 år og er færdig som lægesekretær om 1 måned. Jeg skal forestille at skrive afsluttende opgave i denne uge og næste uge, men jeg blev færdig i sidste uge, så har egentlig bare ferie, når jeg har lavet et lille eksamensoplæg, juhuu!
Min mand og jeg skændes aldrig (kan han ikke finde ud af), men er af og til selvfølgelig uenige. Vi havde haft en træls snak, som endte ud i ingenting, hvilket var helt forfærdeligt for mig og også for ham. Vi havde en snak aftenen efter, så nu er jeg glad igen. Dog er jeg overrasket over, hvor meget det påvirkede mig, at vi havde problemer... Jeg elsker ham meget, kan jeg mærke :o)
Tusind tak fordi du skrev tilbage.
Jeg har altid været utrolig genert og ikke turdet tro på, at jeg havde noget at tilbyde nogen. Men det hjalp helt fantastisk at få børn. Det kan jeg finde ud af! (som regel - nogle gange er det jo også noget møg!)
Min mand har fri i dag, så vi skal slentre nede i byen med hinanden i hånden lige om lidt.
Vi skrives ved.

Dette er et svar til Sender lige et kram din vej.. :)

af Lysgaard (08-08-2010 kl. 23:03)

Svar til dette indlæg

Skønt med lidt ekstra ferie.. :) Lysgaard 09-08-10
kl. 17:21

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook