Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

10-08-2010 kl. 11:53

Set af 957

Katrine sidder på en plastselepude med

stofbetræk, og bruger den alm. sikkerhedssele, som har sådan en anordning at den kan køres op og ned efter højden på personen på sædet. Det fungerer fint. Hun kører i minibus sammen med de andre børn.

I hendes gamle børnehave havde hvert barn SIN autostol, som forældrene skulle slæbe ned om morgenen og op igen om aftenen, for busselskabet kørte med andre (ikke handicappede) passagerer i dagtimerne, når børnene var i børnehaven, og her stod stolene også opmagsineret indtil hjemturen.

Vi bor på 4. sal, og Katrine skal holdes i hånden pga det manglende syn- det var ekstremt bøvlet og tungt ad H... til. Min mand bar den ned om morgenen, så jeg bare skulle bære den fra opgangen og hen til bussen, hvor chaufføren så satte den ind og spændte den fast, inden Katrine kom op at sidde i den- for så at blive spændt fast. De var også gigantiske og vejede et ton!

Pyt med hvad chaufføren synes! Hvis reglerne er, at barnet skal sidde i en autostol, så skal barnet sidde i en autostol, basta. Ellers må I/du klage over selskabet til kommunen(som jeg formoder er dem, der har bevilget taxakørselen) som en anden også foreslår.

Og sluttelihgt- ja! Du har fuldstændig ret i at tingene er besværlige- lejlighedsvis værre end andre gange! Vi har "balladen" om aflastnin g i øjeblikket- sagsbeh. som var her hjemme at tale med mig, skriver i sin §50 rapp. at far-forældrene bor i Jylland- ja, det gør de også med 6 feet under! De døde i 01 og 03, og det er bare én af MANGE fejl! Så træt af det, men mon ikke det er det kommunen venter på- at vi bliver trætte og giver op?
Knus fra Joan :o)

Dette er et svar til Taxa kørsel....

af Tarok;o) (09-08-2010 kl. 22:00)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook