Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

3mor3

11-08-2010 kl. 12:05

Set af 419

Kan underlivet holde til ny graviditet?

Hej med jer!

Jeg er snart 40 år og mor til tre. Min mand og jeg overvejer barn nummer 4. Min mand er absolut med på ideen, så jeg skal bare sige til.:-)

Og så et lidt pinligt spørgsmål, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med. Under sidste graviditet for fem år siden sank "noget" ned og halvvejs ud gennem skeden. Jordemoderen sagde, at det var noget af skedens bagvæg, og jeg ser da også nogenlunde "normal" ud i dag, bortset fra at en del af mødommen (det siger min læge, at det er) så at sige "hænger lidt ud". Jeg er ikke generet af det, men alligevel.....

Samtidig kan jeg godt smådryppe i bukserne, hvis blæren er fuld og jeg skal tisse. Kender I andre det? Og er der nogen der kender til det, jeg beskriver - og hvad ville I gøre?

Svar til dette indlæg

træning incognito 19-08-10
kl. 19:44

jeg ville da spørge en læge/jordemoder mig 11-08-10
kl. 13:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook