Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Majbritt

12-08-2010 kl. 09:01

Set af 1261

Min 6-årige søn er bange for døden

Jeg har en søn på 6 år som er begyndt at frygte døden når han skal sove. Han kommer normalvis i seng ved 20-tiden, uden problemer.
Men når der så er gået et lille stykke tid kommer han rendende fordi han lige skal spørge om noget (det kan være hvad som helst). Bagefter putter vi ham igen. Hvorefter han kort tid efter kommer igen og siger han er bange for "at blive død". Så spørger han om alt muligt vedr. døden og at han er så bange for den så han vil ind til os og sove. Det siger vi altså nej til. Man han fik han lov til den 1. gang problemet opstod. Det skal lige siges at normalt vil han aldrig sove inde hos os. Men hele denne uge har problemet været at han vil ind til os.
Han mistede hans farmor for et år siden. Derefter har vi selvfølgelig talt en del om at farmor var syg. Men nu hvor det er blevet så lang tid siden taler vi kun om det når børnene spørger ind til det.
Er det normalt at børn i den alder bekymrer sig så meget om døden?

Svar til dette indlæg

helt naturlig del af udviklingen Sandrakc80 18-02-11
kl. 22:39

Jeg ved det faktisk ikke M&B 23-08-10
kl. 21:41

Ja det er rigtig meget normalt Suppehønen 12-08-10
kl. 11:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook