Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

3mor3

12-08-2010 kl. 15:54

Set af 120

Nej, hvor jeg kender jeres tanker!

Jeg kender helt sikkert til det, I skriver allesammen. Jeg fylder snart 40 år, og min mand og jeg har tre børn (8, 7 og snart 5). Min mand er helt vild "skruk", og det er jeg sådan set også. Elsker babyer! Mine bekymringer går også på, om der kommer til at går for meget fra de "store", og om min krop i det hele taget kan holde til den fjerde graviditet. Mit underliv er jo nok lidt medtaget (hvordan har I andre det i "det område"?). Jeg tænker også på, om vi kan klare det økonomisk, og om jeg orker natteroderi, kvalme, osv. Omvendt ved jeg også godt, at hvis det skal være, så skal det være NU.

Pu-ha, det er svært - men dejligt med sådan et forum, hvor man kan lufte sine måske skøre tanker.

Dette er et svar til altså

af bellarina (03-08-2010 kl. 21:33)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook