Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

olibias

16-08-2010 kl. 18:26

Set af 1277

Hvad er du dog så ked af ??

Hej Annette...

Hvorfor i alverden er du dog så ked af at skulle have tvillinger ?? Jeg er helt sikker på at du nok skal klare den, du har en sød datter som bliver 2 år næste mandag (TILLYKKE med hende i øvrigt), så du skal da helt sikkert nok også klare at få 2 mere på en gang....

Hvis du bare ikke stiller alt for høje forventninger om at der ikke må ligge lidt støv, ting fremme, eller vasketøjs bunken blive for stor, så skal det hele nok gå... Fortæl familie og venner at det bedste de kan gøre for jer, det er at give jer tid til at være sammen når i kommer hjem, og at i nok skal give en tår kaffe hvis de kommer på besøg, men at de ikke skal forlange mere.. Og de skal heller ikke blive på besøg i flere timer, det er alt for meget i starten til i selv får lavet en rytme i jeres hverdag der fungerer.

Op med humøret, det hele skal nok gå...

og i øvrigt TILLYKKE til din kommende tvillingemor rolle... Glæd dig det er SUPER fantastisk, men kan til tider være hårdt som en i he..... ...... Og vi er mange mødre herinde som du til enhver tid kan spørge til råds..

Mange tillykke og knus
Mia, Tobias og Oliver 020702

Dette er et svar til det rigtige sted...

af Annettevo (16-08-2010 kl. 15:59)

Svar til dette indlæg

nok mest... Annettevo 16-08-10
kl. 19:24

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook