Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Annettevo

17-08-2010 kl. 11:14

Set af 1170

tusind tak

Hej Micca.

Det opløftede mig da lige at læse det du skriver... TAK! Ved jo godt det er sjældent tvillinger vejer 3800 begge to... Har en bekendt hun fik en på 3500 og 3700 sikke en fin str. Men hvis de er mindre, kommer de jo hurtigt efter det! ja til N.F scanning fortalte hende damen at man blir sat i gang uge 38 hvis man ik har født før.. Men til M.D. scanning uge 19 skal jeg også snakke med en læge på Esbjerg sygehus. Er det meget normalt?? Skal jeg kontakte min egen læge og fortælle jeg venter tvillinger eller er det samme antal besøg som ved 1. (uge 25) + uge 35 jordemor er vel oftere, har første besøg på torsdag - glæder mig!!!
Mine er også tveægget! hvilket hun også sagde til scanningen at det er de sundeste tvillinger man kan få - nemlig fordi de har hver deres moderkage og ikke kan gøre skade på hinanden under fødsel og nemlig ikke tar næring fra hinanden...

Glæder mig allerede helt vildt til næste scanning, da jeg ikke fik så meget ud af den 1. fordi jeg blev så chokeret!!

HELD OG LYKKE MED DINE SMÅ VIDUNDERE.. Ved i hvad det blir??
1+2 barn???

Kh Annette 13+3 x2 ;-)

Dette er et svar til Tillykke med dem

af Micca (16-08-2010 kl. 23:36)

Svar til dette indlæg

drenge Micca 17-08-10
kl. 18:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook