Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annettevo

18-08-2010 kl. 11:53

Set af 1182

går meget bedre...

Hej igen..

Tak endnu engang..
ja naturen har rigtig taget fusen på mig..
Har en go veninde der har tvillinger på snart 3. og vi fik os en go snak igår. det var rigtig dejligt.. Jo mere jeg tænker over det hele jo skønnere er det!! At det kan lade sig gøre for os som overhovedet ingen tvillinger har nogen som helst steder.. Det er da en kæmpe gave! Ikke ret mange ved noget endnu... Det siver stille denne gang, ved min første vidste hele verdenen at jeg var gravid præcis 3 mdr henne. Men denne gang har jeg været lidt mere " nå men folk finder nok ud af det på et tidspunkt" Det er nok fordi det er 2. gang så tar man det hele lidt mere roligt eller hvad skal jeg kalde det.. Det er jo for dælen "bare en gravidetet" ;-) Forstår du??

Vi skal til fest på lørdag og ærligt så glæder jeg mig faktisk til at fortælle det. For tror ik ret mange eller ingen der kommer med ved noget.. Men ved i hvertfald min kæreste glæder sig til at fortælle det.. smiler.. Han er meget stolt og siger " jeg har jo gjort det ordentlig denne gang" Som mænd nu kan få det sagt blandt andre mænd.. smiler..

Trist i mistede den ene denne gravidetet!

Hvordan er det, er det ikke enægget der er ud fra familien med tvillinger længere ude... og tveægget kan være er ud af ingen ting nærmest??
Håber du forstår mit spørgsmål?? Sådan mente jeg det er, men min veninde mener det omvendte... ;-)

Kh Annette

Dette er et svar til jeg tror også, det er vigtigt

af Gudde (17-08-2010 kl. 14:25)

Svar til dette indlæg

Tveæggede Gudde 18-08-10
kl. 12:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook