Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

<:3)-

19-08-2010 kl. 16:42

Set af 1241

Forsat...

Jeg ved ikke om det skyldes at folk har "opgivet" mig, eller om det skyldes at min omgangskreds lige så stille et blevet skiftet ud med andre der har mange børn og samme indstilling til livet som jeg. Eller om det skyldes at jeg er blevet mere bevidst og sikker i min fremtoning over for folk.
Før kunne jeg godt være lidt flov over at vi fyldte så meget i landskavet. Var lidt flov over at komme til jordemoderen og vente nr. 5. Følte at det måske var lidt uansvarligt, men nu føler jeg mig så sikker på vores liv og er ikke et sekund i tvivl om at vores valg har været de rigtige og det tør jeg stå ved nu.

Eller også er det en kombination af det hele :-)

Knus Anne. MOR til 6 i alderen 2½ - 14½ år.

Dette er et svar til Grænsen ligger ved nr. 5 :-D

af <:3)- (19-08-2010 kl. 16:37)

Svar til dette indlæg

JA JA JA m1m2m3m4m5 19-08-10
kl. 20:40

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook