Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

ano i dag

21-08-2010 kl. 14:10

Set af 615

overgangsalder mv

ja jeg er sgu blevet i tvivl om jeg er ved at gå i overgangs alderen.. Synyes bare det er meget mærkeligt, at jeg har symtomer på graviditet stort set fra ægløsningtidspkt... niv i underlivet/lænd, svimmelhed, hedeture, kvalme, synsforstyrrelse med voldsom træthed.. pludselig er alle symtomer væk en dags tidJa jeg har været så sikker på at jeg var gravid, men nu tænker jeg om det simpelthen er fordi pms bliver værre med årene (har aldrig haft det), eller om mine hormoner er ved at løbe løs?
JEg menstruer normalt (29 dag).. hvordan oplever i det, har i fået flere og flere symtomer op til mens med alderen?
I dag er det lørdag og jeg har taget en negativ test.. venter mens ml i dag og mandag..

Svar til dette indlæg

overgangsalder? ABjorn 24-08-10
kl. 14:48

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook