Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Røde

22-08-2010 kl. 18:14

Set af 1189

tænk jeg synes faktisk

at det er nemmere for barnet selv at tage en flyverdragt på - end en todelt !, - og det går hurtigere ... i hvert fald hvis de har lært "taget", - end at stå og skulle have overtræksbukserne trukket uden på bukserne og fumle med seler og hvad ved jeg, - for så at komme til jakken derefter osv. Dette var min erfaring sidste vinter, hvor vores datter også fik todelt - hun gik da i 0. klasse - og der går det hurtigt når de skal til frikvarter f.eks. Det skete ofte at hun snød med at tage bukserne på, fordi hun syntes det var besværligt og tog for lang tid..., - og det var jo koldt ! så jeg endte med at hive den gamle flyverdragt frem igen - og den snuppede hun på i én hurtig bevægelse, - og kunne ikke slippe for at tage "underdelen" på i kulden !
Så jeg er faktisk i tvivl om hvad vi gør til denne vinter, - nok også fordi der kun er lige det "men" at 7 årige ofte ikke længere så gerne VIL have flyverdragt på længere da de betragter det som lidt "babyet"....
kh. Røde
Kristine 7 år og Jakob 5½ år

Dette er et svar til 2 delt

af Mette (22-08-2010 kl. 07:38)

Svar til dette indlæg

PS: men vi har så altid en jakke Røde 22-08-10
kl. 18:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook