Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Malene

24-08-2010 kl. 10:38

Set af 1084

Jeg har født 4 børn

vaignalt og de var alle også pænt store -

nr 1 var 3900 g, 52 cm - der fik jeg desværre totalt sphinterruptur og røg i fuld narkose efter fødslen og opereret i 2 timer...havde meget ondt i ca 2 mdr. men har heldigvis aldrig haft problemer efterfølgende.

nr 2 var 3760g, 50 cm - ingen bristninger og var helt frisk hurtigt efter fødslen.

nr 3 var 4580 g, 51 cm - ingen bristninger, noget øm et par uger efter fødslen.

nr 4 var 4160g, 54 cm - fik 2 små sting i den ene skamlæbe - døjede med tyngdefornemmelse noget tid efter fødslen, men det var også den længste fødsel jeg har haft.

Så alt i alt er mit underliv fint - selvfølgelig kan jeg mærke jeg ikke er 20 længere ;) og at jeg trods alt har født 4 store børn...men har ingen problemer med at holde på vandet, selvom jeg er en klovn til at huske at lave knibeøvelser :(

Hilsen Malene

Dette er et svar til Kan I hjælpe?

af ano (24-08-2010 kl. 09:27)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook